שלי פרץ – ניהול משרד מקוון מתמחה במתן שירותים מקצועיים לניהול ותפעול המשרד המודרני, תוך הנפשות ביצירת פתרונות חכמים המותאמים לצרכים העסקיים של לקוחותינו. החברה מספקת שירותי הנהלת חשבונות, מזכירות אישית, עובדים, עיצוב גרפי וניהול מדיה, במטרה לאפשר לעסקים עשייה תוך השגת מיטביות. אנו פועלים בשקיפות מלאה, באמינות ובאחריות, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של מקצועיות וניהול אישי לכל לקוח ולקוח.
חזון וערכים שלי פרץ – ניהול משרד מקוון חותרת להפוך לשותפה אסטרטגית בצמיחתם של לקוחותיה. אנו מספקים שירותים מקצועיים, חדשניים ואמינים תוך יצירת ערך אמיתי לעסקים. החזון שלנו הוא להוביל את תחום ניהול המשרדים ושירותי מיקור החוץ, ולבנות מערכת יחסים ארוכה ומבוססת אמון עם לקוחותינו.